Період оскарження умов закупівлі - по 08-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 266 250 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 331,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
| ЄДРПОУ: | 34239034 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://infotech.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Соловар |
| Телефон: | +380443634333 |
| E-mail: | olena.solovar@infotech.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б |
6 |
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЄРМОЛЕНКО ІННА В’ЯЧЕСЛАВІВНА (ІПН 3209313507) з ціною 164 004, 00 грн з ПДВ, далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме, у пункті 1 довідки за вих. № 0701/17 від 07.01.2025 «Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань» Учасником не вказано предмет закупівлі, (вимога форми довідки за п/н 7 в додатку № 3 тендерної документації «Документи учасника»). Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель довідки за вих. № 0701/17 від 07.01.2025 «Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань» із вказаним предметом закупівлі, згідно додатку № 3 тендерної документації «Документи учасника»). Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЄРМОЛЕНКО ІННА В’ЯЧЕСЛАВІВНА (ІПН 3209313507) з ціною 164 004, 00 грн з ПДВ, далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме, у пункті 1 довідки за вих. № 0701/17 від 07.01.2025 «Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань» Учасником не вказано предмет закупівлі, (вимога форми довідки за п/н 7 в додатку № 3 тендерної документації «Документи учасника»). Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель довідки за вих. № 0701/17 від 07.01.2025 «Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань» із вказаним предметом закупівлі, згідно додатку № 3 тендерної документації «Документи учасника»).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.