Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2024, 00:00
Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями). Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 965 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 54 829,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02003563 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бабай Наталія Анатоліївна |
| Телефон: | 0577050223 |
| E-mail: | tk_okb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61058, Україна, Харківська область,Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
8 |
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, відбуваються відключення електропостачання та збої в роботі інтернету. Оскількі є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1.1. В декларації про відповідність на принтер медичний сухого друку, який є складовою комплекту постачання товару, наданою на вимогу підпункту 4.1. пункту 4. «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:» Додатку 1 до тендерної документації вказано строк дії «до 01.06.2024». 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ. Підпункт 4.1..пункту 4. «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:» Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «4.1. Товар, запропонований Учасником, повинен бути дозволений до застосування в медичній практиці на території України та відповідати вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» або № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro». На підтвердження Учасник повинен надати оригінал(и)/копію(ї) декларацій про відповідність (або витяги з них з відповідними сторінками) та/або копію(ї)/оригінал(и) сертифікатів відповідності (або витяги з них з відповідними сторінками) та/або копії/оригінали документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на запропоновані медичні вироби відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» та/або № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» (або витяги з них з відповідними сторінками) та/або № 755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують». 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 3.1. Надати чинну декларацію про відповідність на принтер медичний сухого друку, який є складовою комплекту постачання товару, наданою на вимогу підпункту 4.1. пункту 4. «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:» Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.