Комбінований тест на 10 наркотиків: амфетамін (AMP500)/кокаїн (COC300)/марихуану (ТНС50)/метамфетамін (MET500)/морфін (MOP300)/фенциклідин (PCP25)/бензодіазепін (BZO300)/екстазі (MDMA500)/метадон (MTD300)/барбітурати (BAR300) в сечі - 500 шт. Призначення: Швидкий тест на амфетамін (AMP500), Швидкий тест на барбітурати (BAR300), Швидкий тест на бензодіазепін (BZO300), Швидкий тест на екстазі (MDMA500), Швидкий тест на кокаїн (COC300), Швидкий тест на марихуану (ТНС50), Швидкий тест на метадон (MTD300), Швидкий тест на метамфетамін (MET500), Швидкий тест на морфін (MOP300), Швидкий тест на фенциклідин (PCP25). Метод аналізу: ІХА Формат тесту: Тест-панель, тест-смужка Специфічність: від 90 % Чутливість: від 90 % Матеріал дослідження: Сеча У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 37 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" |
ЄДРПОУ: | 05484126 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Ткачук |
Телефон: | +380964657327 |
E-mail: | tender3_vmkl1@ukr.net |
Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96 |
0 |