Закупівлю оголошено - 04-12-2024, 14:44. Дата останніх змін - 04-12-2024, 14:44

код ДК 021-2015 – 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33124131-2 Індикаторні смужки) (53305 Глюкоза IVD (діагностика in vitro ), набір, йон- селективні електроди)

код ДК 021-2015 – 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33124131-2 Індикаторні смужки) (53305 Глюкоза IVD (діагнос... Державна закупівля - UA-2024-12-04-012991-a код ДК 021-2015 – 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33124131-2 Індикаторні смужки) (53305 Глюкоза IVD (діагностика in vitro ), набір, йон- селективні електроди) від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради від 12/4/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-04-012991-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-04-015158-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-12-2024, 14:44
по 07-12-2024, 06:00

Товар повинен мати завірені підписом та печаткою Продавця (у разі наявності) копії декларацій відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідно до Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 754, копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару та відповідність технічним характеристикам, що вимагає Покупець. Термін придатності не менше 80% від загального терміну придатності, визначеного виробником. Якщо протягом терміну придатності товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Продавець зобов'язаний здійснити заміну неякісних товарів протягом 2 днів з дня подання Покупцем претензії. Всі витрати, пов'язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Продавець. Поставка товару здійснюється за адресою: м. Запоріжжя, вул. Токмацька (Тамбовська), 6, за рахунок Продавця. Строк поставки товару - однією партією до 16 грудня 2024 року включно. Передача товару повинна здійснюватися уповноваженій особі Покупця, на складі Покупця. Всі розвантажувальні та завантажувальні роботи здійснюються Продавцем за власний рахунок. Товар повинен постачатися Покупцю у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ДСТУ. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
153000
153 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
ЄДРПОУ:38563265 Досьє YouControl
Сайт:http://www.smp.zp.ua
Контактна особа:Каріна Ткаченко
Телефон:+380612246921
E-mail:byxsmd@gmail.com
Місцезнаходження:
69057, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тест-смужки Easy Touch для глюкометра

15 000,00
штука
69057 , Україна , Запорізька область , місто Запоріжжя , вулиця Токмацька (Тамбовська), будинок 6 ,
по 16-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Діапазон вимірювання рівня глюкози, ммоль1,1-33,3 ммоль/лАктивна04-12-2024, 14:43
Вимірювання показниківГлюкозаАктивна04-12-2024, 14:43
Серія/ЛінійкаEasyTouchАктивна04-12-2024, 14:43
Об’єм зразка, мкл0.3Активна04-12-2024, 14:43
КодуванняТакАктивна04-12-2024, 14:43
Час визначення, секунд10.0секундаАктивна04-12-2024, 14:43
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 14:44:46
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 14:43:52
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця, зазначений у Договорі, на підставі оформленої належним чином видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, протягом 30 робочих днів з дати отримання товару Покупцем. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Покупцем видатків на фінансування предмету даного Договору на свій поточний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ