Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2024, 00:00
Матеріали, що закуповуються, не призначені для лікування. Є медичними виробами. 57767 Імуногістохімічне визначення антитіл IVD (діагностика in vitro), набір, імуногістохімічна реакція з ферментною позначкою (система детекції), 57767 Імуногістохімічне визначення антитіл IVD (діагностика in vitro), набір, імуногістохімічна реакція з ферментною позначкою (система детекції), 57767 Імуногістохімічне визначення антитіл IVD (діагностика in vitro), набір, імуногістохімічна реакція з ферментною позначкою(система детекції)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 186 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 933 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Сумський державний університет |
| ЄДРПОУ: | 05408289 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кондусь Владислав Юрійович |
| Телефон: | 380957525777 |
| E-mail: | v.kondus@sci.sumdu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 40007, Україна, Сумська область,Суми, вул. Харківська, будинок 116 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБМАРТ" по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні (системи детекції) (ідентифікатор процедури закупівлі UA-2024-12-02-017072-a) було виявлено невідповідність. У документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), поданих учасником згідно абз. 2, 3 п. 5.2 ч. 5 розділу III Тендерної документації, а саме: 2.1. Довідка аналогічний.docx, 2.2. Позитивний лист-відгук.pdf, 2.2.Аналогічний договір.pdf, 2.2.Звіт виконання договору про закупівлю.pdf. У файлі 2.1. Довідка аналогічний.docx відсутня інформація щодо контактного номеру телефону, номеру та дати договору. А також відсутні файли копій (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогіч-ним(ими) договором(ами) (наприклад видаткової накладної, акту приймання-передачі, тощо). Замовником встановлено вимогу: Учасник повинен подати в порядку визначеному тендерною документацією та Законом - довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), йо-го(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору, номеру та дати договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів) (в т.ч. додатку(ів), додатко-вої(их) угоди(угод), що є його(їх) невід'ємною(ми) частиною(ми)), зазначеного(их) в дові-дці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад видаткової накладної, акту приймання-передачі, тощо). Також відсутній документ, що підтверджує повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропо-зиції подані учасником згідно пункту 1.3 ч. 1 розділу III Тендерної документації, учасника процедури закупівлі підтверджується наступними документами: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів: – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або код доступу до скан-копії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України; Учасник не надав документ - копію установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або код доступу до скан-копії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України; Відповідно до абз. 2 п. 5.2 ч. 5 розділу III Тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБМАРТ" повинен подати в порядку визначеному тендерною документацією та Законом: - довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору, номеру та дати договору, копію (копії) ана-логічного(их) договору(ів) (в т.ч. додатку(ів), додаткової(их) угоди(угод), що є його(їх) невід'ємною(ми) частиною(ми)), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад видаткової накладної, акту приймання-передачі, тощо). - копію установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або код доступу до скан-копії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України; Відповідно до п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р.(далі-Постанови) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено не-відповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.