Закупівлю оголошено - 02-12-2024, 14:59. Дата останніх змін - 02-12-2024, 14:59

Серветки паперові Столові, з целюлози, одношарові, 24x24 см, 100 шт

Серветки паперові Столові, з целюлози, одношарові, 24x24 см, 100 шт... Державна закупівля - UA-2024-12-02-011390-a Серветки паперові Столові, з целюлози, одношарові, 24x24 см, 100 шт від замовника МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ від 12/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-02-011390-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-28-018696-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-12-2024, 14:59
по 05-12-2024, 17:00

До уваги учасників! Закупівля серветок паперових здійснюється ВИКЛЮЧНО бренду Ruta. ОДИНИЦЯ ВИМІРУ - упаковка (в упаковці 100 шт.) Код каталогу в Прозорро Маркет: 4820023740495. Місце поставки товару: м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2. Транспортування та розвантаження товару на склад Замовника - за рахунок Постачальника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
44985
44 985,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:37508596 Досьє YouControl
Контактна особа:Гарій Вержиковський
Телефон:+380985561771
E-mail:verjikovskyi@me.gov.ua
Місцезнаходження:
01008, Україна, Київська область,Київ, вул. М. Грушевського 12/2
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки паперові Столові, з целюлози, одношарові, 24x24 см, 100 шт

1500
штука
01008 , Україна , м. Київ , вул. М. Грушевського, 12/2 ,
по 20-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Малюнокбез малюнкуАктивна02-12-2024, 14:53
Матеріал основиЦелюлозаАктивна02-12-2024, 14:53
Кількість шарівОдношаровіАктивна02-12-2024, 14:53
ТипСтоловіАктивна02-12-2024, 14:53
Кількість штук в упаковці100штукаАктивна02-12-2024, 14:53
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:59:40
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-12-2024, 14:53:16
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Постачальник разом з Товаром надає Замовнику належним чином оформлені документи: видаткову накладну та акт приймання-передачі Товару. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної Сторонами за загальним фондом за бюджетною програмою КПКВК 1201010. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. На період дії воєнного стану в Україні оплата за Товар здійснюється в порядку черговості з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ