Закупівлю оголошено - 22-11-2024, 16:53. Дата останніх змін - 22-11-2024, 16:53

Кушетка процедурна з регульованим підголівником, з розбірним металевим каркасом, вінілісшкіра, пластикові опори, 1900х580х530 см.

Кушетка процедурна з регульованим підголівником, з розбірним металевим каркасом, вінілісшкіра, пластикові опори, 1900х580х530 см.... Державна закупівля - UA-2024-11-22-015462-a Кушетка процедурна з регульованим підголівником, з розбірним металевим каркасом, вінілісшкіра, пластикові опори, 1900х580х530 см. від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1" від 11/22/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-22-015462-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-22-018784-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-11-2024, 16:53
по 27-11-2024, 15:00

Строк (термін) поставки товару: не пізніше 12.12.2024 р. Місце поставки Товару: Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, 65а Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178). Оплата Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Витрати щодо транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів та інших витрат покладаються на Постачальника. Послуги щодо транспортування, навантаження та розвантаження Товару, визначеного у Специфікації, можуть здійснюватися третіми особами на підставі укладених договорів, при цьому всі пов’язані по таких договорах витрати покладаються на Постачальника. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
17844
17 844,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1"
ЄДРПОУ:22208209 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Ігнатова
Телефон:+380456367363
E-mail:zakupivliknpbmrcpmsd1@gmail.com
Місцезнаходження:
09100, Україна, Київська область,м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, буд. 65А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кушетка процедурна з регульованим підголівником, з розбірним металевим каркасом, вінілісшкіра, пластикові опори, 1900х580х530 см.

4
штука
09113 , Україна , Київська область , м. Біла Церква , вул. Івана Мазепи 65а ,
по 12-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидПроцедурнаАктивна22-11-2024, 16:52
Матеріал опорПластикАктивна22-11-2024, 16:52
ПідголівникТак, НіАктивна22-11-2024, 16:52
Регуляція нахилу підголівникаТак, НіАктивна22-11-2024, 16:52
ПідлокітникТак, НіАктивна22-11-2024, 16:52
РеменіТак, НіАктивна22-11-2024, 16:52
Регуляція по висоті підставки під голову та руки лікаряТак, НіАктивна22-11-2024, 16:52
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 16:53:08
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 16:46:43
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ