Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 45 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 226 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти виконавчого комітету Золотоніської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 21367348 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Відділ освіти золотоноша |
| Телефон: | 0473723303 |
| E-mail: | zomvo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 19700, Україна, Черкаська область,Золотоноша, вулиця Шевченка, будинок 70 |
5 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до Додатку 4 тендерної документації учасники повинні надати: Заповнену та підписану «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» за формою, наведеною у Додатку 4 згідно умов оголошення та документації, зокрема повну назву додатку та за позиціями закупівлі п.2 Рушник паперовий Z - складання (160-170л) одиниця виміру «штуки», Рушник паперовий 2шт./уп. одиниця виміру «штуки», Серветки паперові 100шт./уп. 24*24 одиниця виміру «штуки», Серветки вологі з клапаном 120 шт/уп. одиниця виміру «штуки»; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - форму «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» із коректним зазначенням одиниці виміру у відповідності до умов оголошення та документації;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.