Закупівлю оголошено - 20-11-2024, 14:57. Дата останніх змін - 20-11-2024, 14:57

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33198200-6 Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки)(НК 024:2023 коди 13735 – Паковання для стерилізування одноразового використання))

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33198200-6 Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки)(НК 024:2023 к... Державна закупівля - UA-2024-11-20-011858-a ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33198200-6 Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки)(НК 024:2023 коди 13735 – Паковання для стерилізування одноразового використання)) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 11/20/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-20-011858-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-20-014347-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-11-2024, 14:57
по 25-11-2024, 00:00

Строк поставки товару з моменту підписання договору, згідно заявок Замовника до 31.12.2024 року. Постачання товарів здійснюється на підставі письмових або усних заявок Замовника впродовж 3-х днів з моменту їх отримання. Місце поставки (передачі) товарів здійснюється за адресою: вул. Здоров’я, 1, м. Бердичів, 13300. Поставка товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника. Приймання Товару за кількістю здійснюється на підставі товаросупровідних документів, а по якості – відповідно до сертифікатів якості, реєстраційних посвідчень, паспортів якості тощо. Факт невиконання та/або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення поставки товару та/або поставки товару неналежної якості тощо. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Постачальником зобов’язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Постачальнику.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
3300
3 300,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01992015 Досьє YouControl
Контактна особа:Марія Чепюк
Телефон:+380987185978
E-mail:masha78257@ukr.net
Місцезнаходження:
13300, Україна, Житомирська область,місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ЗДОРОВ'Я, будинок 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рулон для стерилізації, 20000 х 10 см, Медичний папір

2
штука
13300 , Україна , Житомирська область , Бердичів , вул. Здоров'я,1 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид пакуванняРулонАктивна20-11-2024, 14:55
МатеріалМедичний папірАктивна20-11-2024, 14:55
Довжина20000.0сантиметрАктивна20-11-2024, 14:55
Ширина10.0сантиметрАктивна20-11-2024, 14:55
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рулон для стерилізації, 20000 х 5 см, Медичний папір

2
штука
13300 , Україна , Житомирська область , Бердичів , вул. Здоров'я,1 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид пакуванняРулонАктивна20-11-2024, 14:55
МатеріалМедичний папірАктивна20-11-2024, 14:55
Довжина20000.0сантиметрАктивна20-11-2024, 14:55
Ширина5.0сантиметрАктивна20-11-2024, 14:55
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 14:57:20
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-11-2024, 14:55:45
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після поставки Постачальником товару (товарів) протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару, що встановлюється моментом підписання видаткової накладної обома сторонами, та пред’явлення документів. У разі затримки фінансування розрахунки проводяться протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок коштів на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за кошти НСЗУ.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ