Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 969 919,02 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 849,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42574629 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
| Контактна особа: | Сергій Омелянчук |
| Телефон: | +380671344281 |
| E-mail: | s.omelianchuk@medzakupivli.com |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
| Замовник(и): | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
4 |
У зв’язку з потребою додаткового часу розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником надано копію декларації відповідності медичних виробів № EES-2-7, про відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту термін дії якої сплив 19.10.2024. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: п.6.1. розділу 6 Додатку 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати копію чинної декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.