Строк поставки товару: з дати укладення договору до 31.12.2024 року, з понеділка по п’ятницю, з 8:00год. до 15:00год. згідно заявок Замовника. Строк придатності Товару на момент факту приймання Товару на склад Покупця повинен становити не менше як 80% від загального терміну придатності або 12 місяців від загального строку придатності, визначеного виробником.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 21 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Меджибізької селищної ради" |
ЄДРПОУ: | 40595597 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Нетяга Крістіна Сергіївна |
Телефон: | +380985998228 |
E-mail: | netagakristina@gmail.com |
Місцезнаходження: | 31530, Україна, Хмельницька область,Хмельницький район Требухівці, вулиця Пирогова, 1/1, Хмельницький район |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.