| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 145 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 450 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №3" Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 14242161 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Скрипка |
| Телефон: | +380994682771 |
| E-mail: | irina-rodinchenko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 14034, Україна, Чернігівська область,місто Чернігів, пр.Грушевського Михайла будинок 170 |
3 |
Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2024, 00:00
У зв’язку з необхідністю детального вивчення великого обсягу документів та інформації наданих Учасником виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Напалько Андрій Васильович виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: 1) Учасник згідно вимог викладених у п.6 Додатку 4 Тендерної документації надав незаповнений проект договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення додати до своєї пропозиції: 1) Заповнений, підписаний уповноваженою особою учасника та з відміткою печатки (або із накладеним кваліфікованим електронним підписом) проект договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.