| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 700 230 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 501,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" |
| ЄДРПОУ: | 43522608 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бордюгов Олексій |
| Телефон: | 380689890085 |
| E-mail: | knpmml9@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 87510, Україна, Донецька область,Маріуполь, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 114/116 |
2 |
Період оскарження умов закупівлі - по 16-11-2024, 00:00
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Сафонов Володимир Олексійович ІПН 2426605292 При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ФОП Сафонов Володимир Олексійович ІПН 2426605292 виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Згідно Додатку 1.1. замовник зазначає вимогу щодо надання Скан-копії свідоцтва або витягу про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку. Відповідно до Розділу 5 Тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасник ФОП Сафонов Володимир Олексійович ІПН 2426605292 в тендерній пропозиції на вимогу замовника не надав скан-копію свідоцтва або витягу про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку та не надав листа — роз’яснення в довільній формі, щодо відсутності вказаних документів. Учаснику ФОП Сафонов Володимир Олексійович ІПН 2426605292 для усунення виявлених невідповіностей необхідно надати скан-копію свідоцтва або витягу про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку, або лист — роз’яснення в довільній формі, щодо відсутності вказаних документів. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.