Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Позиція 1 "урологічні прокладки жіночі 540 шт" на 5 капель; позиція 5 "урологічні прокладки чоловічі 140 шт" на 6 капель. Товар, що постачається повинен відповідати медико-технічним та якісним характеристикам на даний вид товару. Поставка товару здійснюється повністю (однією партією) до 10.12.2024 р., згідно заявок замовника. Строк поставки: не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки до складу Покупця за адресою: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 48/50. Письмову заявку Покупець надсилає на електронну адресу Постачальника, зазначену ним в реквізитах Договору.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 11 300,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Сумської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03083133 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Битюк Ірина |
Телефон: | 380665791340 |
E-mail: | bitira87@ukr.net |
Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,Суми, вул. Іллінська, 48/50 |
1 |