Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 360 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 01996208 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Недзельська Катерина |
| Телефон: | 380979760887 |
| E-mail: | byhgalter-gcrl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81700, Україна, Львівська область,Жидачів, вул.Ярослава Мудрого, будинок 29 |
9 |
Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області під час дослідження пропозиції ФОП Кісіль Андрій Васильович у закупівлі Автоматичний зовнішній дефібрилятор (Код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму; код НК 024:2023 - 48046 Дефібрилятор зовнішній автоматичний для використання непідготовленими особами, що живиться від акумуляторної батареї), встановлено невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. В порядку п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Відповідно вимог пункту 1.1.3 додатку №1 тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. В складі пропозиції міститься копія аналогічного договору, однак відсутні копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. З метою усунення вказаної невідповідності просимо заавантажити в електронну систему копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2. Відповідно вимог пункту 5.1 додатку №1 тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, підтвердження повної комплектація згідно Медико-технічні вимоги, а також назву предмета закупівлі (надають всі учасники процедури закупівлі). В складі пропозиції міститься відповідний лист, однак у вказаному листі відсутня інформація щодо підтвердження повної комплектація згідно Медико-технічні вимоги. З метою усунення вказаної невідповідності просимо завантажити в електронну систему закупівель листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, підтвердження повної комплектація згідно Медико-технічні вимоги, а також назву предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.