Закупівлю оголошено - 24-10-2024, 10:54. Дата останніх змін - 11-11-2024, 12:51

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Піпетка Пастера, 3мл)

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Піпетка Пасте... Державна закупівля - UA-2024-10-24-003768-a ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Піпетка Пастера, 3мл) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" від 10/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-24-003768-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-24-004655-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-10-2024, 10:54
по 29-10-2024, 13:00

Для медичних виробів обов’язкова наявність на упаковці маркування, яке вказує завод-виробник, найменування виробу, номер серії, термін придатності та інші характеристики, що зазначаються у відповідності до норм чинного законодавства.Товар, що постачається, на момент поставки, повинен бути з терміном придатності не менш 80 % від встановленого виробником загального терміну зберігання для даного товару, в інших випадках за узгодженням з Замовником. Товар має бути в упаковці, яка повинна бути не відкрита та не пошкоджена, з необхідними реквізитами виробника. Строк поставки товарів: з моменту укладання договору до 25.12.2024 року. Постачальник здійснює поставку якісного товару Замовнику в асортименті, кількості та за цінами, визначеними цим Договором. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Постачальник одночасно з товаром повинен передати Замовнику документи, що підтверджують якість товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору та актів цивільного законодавства. Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
5640
5 640 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:02003563 Досьє YouControl
Контактна особа:Пантолік Ірина Володимирівна
Телефон:380577047131
E-mail:pantoliki@ukr.net
Місцезнаходження:
61058, Україна, Харківська область,Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Піпетка Пастера 3мл,нестерильна, довжина 160мл, діаметр 5 мм, з градуюванням

2 000
штука
61058 , Україна , Харківська область , Харків , ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 13 ,
по 25-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ГрадуюванняТакАктивна24-10-2024, 10:54
СтерильністьНіАктивна24-10-2024, 10:54
Діаметр, мм5Активна24-10-2024, 10:54
Довжина,мм160Активна24-10-2024, 10:54
Об'єм,мл3Активна24-10-2024, 10:54
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-10-2024, 10:54:26
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-10-2024, 10:54:22
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Учасника
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВ "АЛЬБАМЕД"   Досьє YouControl
          Статус:
          кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
          Причина дискваліфікації:
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ПІДЛІСНА, будинок 1, офіс 27, 03164, Оксана Малахова
          Остаточна пропозиція:
          2 000 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАЛАБ"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Київська область, Київ, м.Київ, БУЛЬВ.ВЕРНАДСЬКОГО, будинок 38-А, 03142, Каліта Тетяна Миколаївна
          Остаточна пропозиція:
          5 184 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          04-11-2024, 12:14
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2024-10-24-003768-a-a2
          Номер договору:
          130/11-ЗП
          Дата підписання договору:
          08-11-2024, 00:00
          Строк дії договору:
          з 08-11-2024 по 31-12-2024
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Шевченко Вікторія Вікторівна
          E-mail підписанта:
          viktoriia_shevchenko@realab.ua
          Посада підписанта:
          Т. в.о
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          UA253052990000026009000125451
          Телефон підписанта:
          380979374998
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Бабай Наталія Анатоліївна
          E-mail підписанта:
          hokb07@ukr.net
          Посада підписанта:
          В.о. генерального директора
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          UA 983515330000026005052139954
          Телефон підписанта:
          380577003688
          5 184 UAH
          Ціна договору
          4 320 UAH
          Ціна договору без ПДВ
          Інформація про Учасника
          Ім'я:
          ТОВ "АЛЬБАМЕД"   Досьє YouControl
          Статус:
          рішення анульовано замовником або органом оскарження
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ПІДЛІСНА, будинок 1, офіс 27, 03164, Оксана Малахова
          Остаточна пропозиція:
          2 000 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          29-10-2024, 15:29

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "АЛЬБАМЕД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          2 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕАЛАБ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          5 184 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ