Період оскарження умов закупівлі - по 26-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 595 719,76 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 65 957,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпровський державний медичний університет |
| ЄДРПОУ: | 02010681 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євтушенко Світлана Миколаївна |
| Телефон: | +380567664828 |
| E-mail: | tendersvitlanadma85@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49044, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9 |
1 |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням уповноваженої особи протокол № ОС-24/127 від 01.11.2024р. ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією 1.Найменування предмета закупівлі: Комплект обладнання для малоінвазивної хірургії з флуоресцентною навігацією NIR/ICG 2.Посилання на відкриті торги: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-21-013401-a 3.Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, код відповідно до ЄДРПОУ, що надав найменшу цінову пропозицію: ТОВ "РІВНЕМЕДТЕХНІКА", код 30712311 4.НЕВІДПОВІДНОСТІ: 4.1.Назва оприлюдненого документу, в якому виявлені невідповідності: 7 Проект договору.pdf 4.1.1.Перелік виявлених невідповідностей: проект договору заповнений не в повному обсязі. 4.1.2.Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації - Документи, що мають бути подані відповідно до вимог тендерної документації. Учасником1 в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій – графа №10. 4.1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підписаний та заповнений з боку Учасника проект договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.