Період оскарження умов закупівлі - по 23-10-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 60 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Іванівський медичний центр» Іванівської селищної ради Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 38096553 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Онуфрієва Олена |
| Телефон: | 380978733064 |
| E-mail: | olena_onufrieva@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67200, Україна, Одеська область,смт.Іванівка, вулиця Центральна, будинок 121 |
2 |
Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 року № 1178 Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). вказаний Договір №436 від 13.09.2022 року ДК 021:2015-код 33190000-8 медичне обладнання та вироби медичного призначення, НК 024-2019 – 36867операційний стіл, універсальний, мобільний та Договір №137-т від 10.05.2023 року ДК 021:2015-код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» НК 024:2019 – 35162 Реєстратор амбулаторний для тривалогоо електрокардіографічногоо моніторингу, які не відповідають предмету закупівлі тендерної документації. *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір за кодом Код ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти НК 024:2023: 62698 — Адаптер для відбирання проб капнографії (Швидкий інтервенційний капнограф) *Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. 2. Вимога Замовника згідно тендерної документації: Пункт 1 підпкнкту1.3 Додатоку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який підтверджує надання послуг, аналогічних предмету закупівлі: оригінал позитивного відгуку(-ів) від замовника(-ів) аналогічних послуг, а також копію(-ії) договору(-ів) надання таких послуг за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (У відгуці обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору). *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір за кодом Код ДК 021:2015: 33171000-9 — Анестезійні та реанімаційні інструменти НК 024:2023: 62698 — Адаптер для відбирання проб капнографії (Швидкий інтервенційний капнограф) *Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. Додатково, на підтвердження вищевказаного учасник подає довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, засвідченої відбитком печатки (за наявності), із обов’язковим зазначенням в ній інформації щодо повного найменування та коду ЄДРПОУ/ідентифікаційного коду замовника за таким аналогічним(-ми) договором(-ами), його місцезнаходження, предмету договору, його реквізитів (дати та номеру), відомості про стан його виконання
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.