Період оскарження умов закупівлі - по 24-10-2024, 00:00
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які визначені у відповідному додатку до оголошення, розраховані для виконання завдань Замовника. 2. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося проведенням моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель, тощо), а також з урахуванням положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. 3. Постачальник повинен внести під час укладення Договору забезпечення виконання зобов’язань за Договором у розмірі 5 % ціни цього Договору, зазначеної в п. 2.1., у сумі __ грн. (__) шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Покупця IBAN: UA 33 305299 00000 260010 505 444 33 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК", одержувач: КНП "Центр ПМСД" Богданівської сільської ради Дніпропетровської області", код ЄДРПОУ 37735655, ІПН № 377356504105, Свідоцтво платника ПДВ № 1904104500039 та надати підтвердження здійснення зазначеного платежу у вигляді платіжної інструкції. 4. Закупівля визначеного виду товару проводиться за рахунок додаткових коштів, які було виділено згідно рішення сесії сільської ради № 1589-52/VIII «Про внесення змін до Бюджету на 2023 рік» від 08 жовтня 2024 року та на підставі Листа Мінекономіки від 03 вересня 2020 року № 3304-04/53972-06, а саме: «Після внесення відповідних змін до річного плану – закупівля здійснюється у разі виникнення нової (або додаткової) потреби у товарі, яку Замовник не міг передбачити. Таким чином, на підставі вищевикладеного, дану закупівлю слід вважати новим предметом договору і новим предметом закупівель». Оплата товару за рахунок додаткових коштів місцевого бюджету Богданівської ОТГ.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 265 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 650,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
ЄДРПОУ: | 37735655 Досьє YouControl |
Сайт: | http://med.rda.dp.ua/ |
Контактна особа: | Гречка Катерина Борисівна |
Телефон: | +380953316422 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,місто Павлоград, вулиця Хуторська, 9 |
0 |