Закупівлю оголошено - 17-10-2024, 21:23. Дата останніх змін - 17-10-2024, 21:23

Медичні матеріали (Губка гемостатична желатинова, пластина, 80х50х10, 10 шт.)

Медичні матеріали (Губка гемостатична желатинова, пластина, 80х50х10, 10 шт.)... Державна закупівля - UA-2024-10-17-016504-a Медичні матеріали (Губка гемостатична желатинова, пластина, 80х50х10, 10 шт.) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня" від 10/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-17-016504-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-17-020063-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-10-2024, 21:23
по 22-10-2024, 00:00

Для надання екстреної та планової допомоги пацієнтам, які лікуються в закладі, були підібрані лікарські засоби, які зазначені в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, медичними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. УЧАСНИКАМ уважно ознайомитися з умовами Проєкту Договору. Постачальник зобов’язаний поставляти (поставити) Товар Замовнику в строк: з моменту підписання договору та по 31 грудня 2024 року включно. Товар поставляється за місцезнаходженням Замовника (проспект Перемоги, буд. 7, м. Нововолинськ, Волинська обл., Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня»), що є місцем поставки Товару. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України (гривня) на поточний рахунок Постачальника у вигляді 100% післяоплати, впродовж 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару та підписання видаткових накладних. Строк придатності Товару визначається виробником та зазначається методом маркування. На дату поставки залишковий строк придатності лікарських засобів повинен становити 80%-100% від загального строку придатності встановленого виробником.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
9850
9 850,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня"
ЄДРПОУ:01983016 Досьє YouControl
Контактна особа:Зоряна Костик
Телефон:+380334449097
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
45400, Україна, Волинська область,місто Нововолинськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Губка гемостатична желатинова, пластина, 80х50х10

5
штука
45400 , Україна , Волинська область , місто Нововолинськ , проспект Перемоги,7 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Форма випускуПластинаАктивна17-10-2024, 21:22
Форма упаковкиБлістер, Коробка, ПакетАктивна17-10-2024, 21:22
Розмір80*50*10Активна17-10-2024, 21:22
Основа складуЖелатинАктивна17-10-2024, 21:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2024, 21:23:37
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2024, 21:22:51
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
14
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ