Закупівлю оголошено - 17-10-2024, 11:26. Дата останніх змін - 17-10-2024, 11:26

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33140000-3 Медичні матеріали (Процедурний набір девайс)

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33140000-3 Медичні матеріали (Процедурний набір девайс)... Державна закупівля - UA-2024-10-17-004932-a ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33140000-3 Медичні матеріали (Процедурний набір девайс) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" від 10/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-17-004932-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-17-005698-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-10-2024, 11:26
по 22-10-2024, 14:00

Строк поставки товарів: з моменту укладання договору до 25.12.2024 року. Постачальник здійснює поставку якісного товару Замовнику в асортименті, кількості та за цінами, визначеними цим Договором. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Постачальник одночасно з товаром повинен передати Замовнику документи, що підтверджують якість товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору та актів цивільного законодавства. Товар, що постачається, на момент поставки, повинен бути з терміном придатності не менш 80 % від встановленого виробником загального терміну зберігання для даного товару, в інших випадках за узгодженням з Замовником. Товар має бути в упаковці, яка повинна бути не відкрита та не пошкоджена, з необхідними реквізитами виробника. Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару.У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5120
5 120,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:02003563 Досьє YouControl
Контактна особа:Пантолік Ірина Володимирівна
Телефон:380577047131
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61058, Україна, Харківська область,Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Процедурний набір девайс

312
штука
61058 , Україна , Харківська область , Харків , ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 13 ,
по 25-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Кліпса назальнаТакАктивна17-10-2024, 11:25
ПакуванняІндивідуальна упаковкаАктивна17-10-2024, 11:25
МатеріалПолівінілхлоридАктивна17-10-2024, 11:25
СтерильністьНіАктивна17-10-2024, 11:25
Мундштук з індивідуальною фільтруючою мембраноюТакАктивна17-10-2024, 11:25
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2024, 11:26:14
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2024, 11:25:55
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару.У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
14
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ