Закупівлю оголошено - 17-10-2024, 08:43. Дата останніх змін - 17-10-2024, 08:43

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Система NUCLEIC-CARD®, забор і збер. слини та букальн. епіт.:сваб ворс. нейлон Lollipop вільн. від ДНК, картка з одним полем для збер. зразка, тримач для картки)

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Система NUCLEIC-CARD®, забор і збер. слини та букальн. епіт.:сваб ворс. нейлон Lollipop віл... Державна закупівля - UA-2024-10-17-000299-a Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Система NUCLEIC-CARD®, забор і збер. слини та букальн. епіт.:сваб ворс. нейлон Lollipop вільн. від ДНК, картка з одним полем для збер. зразка, тримач для картки) від замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКА УСТАНОВА ВИКОНАННЯ ПОКАРАНЬ (№1)" від 10/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-17-000299-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-17-000311-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-10-2024, 08:43
по 22-10-2024, 00:00

Система NUCLEIC-CARD® в інд. уп. для забору і зберігання слини та букального епітелію: Сваб ворсистий нейлоновий Lollipop вільний від ДНК для забору зразка, картка з одним полем для збер. зразка, тримач для картки. NUCLEIC-CARD™ спеціально розроблена для збору, транспорт. та зберігання ДНК людини з клітин ротової порожнини, слини, крові тощо. NUCLEIC-CARD™ зберігає ДНК протягом 20 років при кімнатній температурі Наявність надлому - ні Матеріал аплікатора - Пластик, віскоза Стерильність - так Пакування - Індивідуальне Якість Товарів, що поставляються, повинна відповідати умовам національного стандарту ДСТУ ISO 18385:2019 «Мінімізація ризику забруднення продукції, використовуваної для збирання, зберігання, аналізування біологічного матеріалу в криміналістичних цілях, ДНК людини» та вимогам діючого законодавства України, що встановлюються для даного виду Товару. Постачальник зобов’язаний поставляти Товари разом з усією відповідною документацією (серед іншого, але не обмежуючись: засвідчені печаткою Постачальника сертифікати якості та/або сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-гігієнічної експертизи та інструкції з використання та гарантійні талони та документи, що посвідчують якість і безпеку товару та копії ліцензій, за умови поставки товарів виробництво або розповсюдження яких ліцензується, документи з інформацією для споживача у відповідності з вимогами чинних нормативних документів і законодавства України тощо). Зазначені документи мають містити всю необхідну інформацію, передбачену чинним законодавством України. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткових накладних протягом 10 (десяти) робочих днів.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
185980
185 980,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКА УСТАНОВА ВИКОНАННЯ ПОКАРАНЬ (№1)"
ЄДРПОУ:08562602 Досьє YouControl
Контактна особа:Корпалюк Артур Анатолійович
Телефон:380971743284
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
21001, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Брацлавська будинок 2
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Наявність надлому -, Стерильність +, Індивідуальне, Матеріал аплікатора: Пластик, віскоза

547
штука
21001 , Україна , Вінницька область , null , вулиця Брацлавська будинок 2 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал аплікатораПластик, віскозаАктивна17-10-2024, 08:43
ПакуванняІндивідуальнеАктивна17-10-2024, 08:43
СтерильністьТакАктивна17-10-2024, 08:43
Наявність надломуНіАктивна17-10-2024, 08:43
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2024, 08:40:36
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2024, 08:39:06
Експортовано:17-10-2024, 08:39:06
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткових накладних протягом 10 (десяти) робочих днів.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
10
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ