Закупівлю оголошено - 15-10-2024, 15:54. Дата останніх змін - 15-10-2024, 15:54

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Піпетка Пастера, 1мл).

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Піпетка Пасте... Державна закупівля - UA-2024-10-15-012575-a ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Піпетка Пастера, 1мл). від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" від 10/15/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-15-012575-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-15-015036-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-10-2024, 15:54
по 21-10-2024, 08:00

Строк поставки товарів: з моменту укладання договору до 25.12.2024 року. Постачальник здійснює поставку якісного товару Замовнику в асортименті, кількості та за цінами, визначеними цим Договором. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Постачальник одночасно з товаром повинен передати Замовнику документи, що підтверджують якість товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору та актів цивільного законодавства. Для медичних виробів обов’язкова наявність на упаковці маркування, яке вказує завод-виробник, найменування виробу, номер серії, термін придатності та інші характеристики, що зазначаються у відповідності до норм чинного законодавства. Товар, що постачається, на момент поставки, повинен бути з терміном придатності не менш 80 % від встановленого виробником загального терміну зберігання для даного товару, в інших випадках за узгодженням з Замовником. Товар має бути в упаковці, яка повинна бути не відкрита та не пошкоджена, з необхідними реквізитами виробника. Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
7760
7 760,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:02003563 Досьє YouControl
Контактна особа:Пантолік Ірина Володимирівна
Телефон:380577047131
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61058, Україна, Харківська область,Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Піпетка Пастера 1мл, стерильна, довжина 150 мл, діаметр 3 мм, з градуюванням

2000
штука
61058 , Україна , Харківська область , Харків , ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 13 ,
по 25-12-2024


Ідентифікатор профілю: 648971-33790000-205788-42574629
Ідентифікатор реєстру: e0c79f27e16644c1a9078ac37adaa2ca
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
СтерильністьТакАктивна15-10-2024, 15:54
ГрадуюванняТакАктивна15-10-2024, 15:54
Об'єм,мл1Активна15-10-2024, 15:54
Довжина,мм150Активна15-10-2024, 15:54
Діаметр, мм3Активна15-10-2024, 15:54
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-10-2024, 15:54:25
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-10-2024, 15:54:20
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
14
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ