Закупівлю оголошено - 15-10-2024, 15:54. Дата останніх змін - 24-10-2024, 10:31

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Піпетка Пастера, 1мл).

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Піпетка Пасте... Державна закупівля - UA-2024-10-15-012575-a ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Піпетка Пастера, 1мл). від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" від 10/15/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-15-012575-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-15-015036-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-10-2024, 15:54
по 21-10-2024, 08:00

Строк поставки товарів: з моменту укладання договору до 25.12.2024 року. Постачальник здійснює поставку якісного товару Замовнику в асортименті, кількості та за цінами, визначеними цим Договором. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Постачальник одночасно з товаром повинен передати Замовнику документи, що підтверджують якість товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору та актів цивільного законодавства. Для медичних виробів обов’язкова наявність на упаковці маркування, яке вказує завод-виробник, найменування виробу, номер серії, термін придатності та інші характеристики, що зазначаються у відповідності до норм чинного законодавства. Товар, що постачається, на момент поставки, повинен бути з терміном придатності не менш 80 % від встановленого виробником загального терміну зберігання для даного товару, в інших випадках за узгодженням з Замовником. Товар має бути в упаковці, яка повинна бути не відкрита та не пошкоджена, з необхідними реквізитами виробника. Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
7760
7 760 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:02003563 Досьє YouControl
Контактна особа:Пантолік Ірина Володимирівна
Телефон:380577047131
E-mail:pantoliki@ukr.net
Місцезнаходження:
61058, Україна, Харківська область,Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
4



Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Відсутність подальшої потреби в закупівлі стерильних піпеток Пастера.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

24-10-2024, 10:31

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Піпетка Пастера 1мл, стерильна, довжина 150 мл, діаметр 3 мм, з градуюванням

2 000
штука
61058 , Україна , Харківська область , Харків , ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 13 ,
по 25-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Об'єм,мл1Активна15-10-2024, 15:54
Довжина,мм150Активна15-10-2024, 15:54
Діаметр, мм3Активна15-10-2024, 15:54
СтерильністьТакАктивна15-10-2024, 15:54
ГрадуюванняТакАктивна15-10-2024, 15:54
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-10-2024, 15:54:25
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:15-10-2024, 15:54:20
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВ "АЛЬБАМЕД"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ПІДЛІСНА, будинок 1, офіс 27, 03164, Оксана Малахова
          Остаточна пропозиція:
          3 600 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          21-10-2024, 13:00
          Договір
          Цей договір було скасовано до підписання
          Системний номер договору:
          UA-2024-10-15-012575-a-a1
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Прокопчук Олена Володимирывна
          E-mail підписанта:
          nikitina88e@gmail.com
          Посада підписанта:
          Заступник Генерального директору з розвитку
          Підписант діє на підставі:
          Виписки з ЄДР
          Номер IBAN:
          UA773052990000026003005010318
          Телефон підписанта:
          +380638349274
          3 600 UAH
          Ціна договору
          3 600 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "АЛЬБАМЕД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          3 600 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          4 408,40 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ