Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
Увага!!!! Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок Учасника. Постачальник особисто здійснює поставку товару Замовнику з 9:00 до 13:00 годин тільки в його робочі дні у кількості та асортименті згідно Специфікації (Додатку №1 до Договору) Товар постачається за попередньою згодою за адресами закладів Замовника, згідно заявок Замовника. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими партіями, перша партія згідно заявки замовника (30% від загального об’єму) протягом 3 робочих днів після підписання договору. Поставка решти товару здійснюється по заявці замовника протягом 3 робочих днів з дати отримання відповідної заявки Замовника, у відповідності до видаткових накладних Найменування, асортимент, кількість та бажані терміни постачання партії Товару визначаються в Заявці, яка оформлюється в довільній формі. Заявки Замовник здійснює письмово (на електронну адресу ) та/або засобами телекомунікаційного зв’язку. Замовник звільняється від відповідальності за прострочення здійснення оплати за товар, якщо таке прострочення сталося у зв’язку із затримками бюджетного фінансування Замовника або затримками оплати УДКСУ Святошинського району у м. Києві.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 935 202,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 39 676,01 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 37674964 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Федорова Катерина Валентинівна |
| Телефон: | 380442905542 |
| E-mail: | tc_svtgb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б |
6 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.