Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
Увага!!!! Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок Учасника. Постачальник особисто здійснює поставку товару Замовнику з 9:00 до 13:00 годин тільки в його робочі дні у кількості та асортименті згідно Специфікації (Додатку №1 до Договору) Товар постачається за попередньою згодою за адресами закладів Замовника, згідно заявок Замовника. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими партіями, перша партія згідно заявки замовника (30% від загального об’єму) протягом 3 робочих днів після підписання договору. Поставка решти товару здійснюється по заявці замовника протягом 3 робочих днів з дати отримання відповідної заявки Замовника, у відповідності до видаткових накладних Найменування, асортимент, кількість та бажані терміни постачання партії Товару визначаються в Заявці, яка оформлюється в довільній формі. Заявки Замовник здійснює письмово (на електронну адресу ) та/або засобами телекомунікаційного зв’язку. Замовник звільняється від відповідальності за прострочення здійснення оплати за товар, якщо таке прострочення сталося у зв’язку із затримками бюджетного фінансування Замовника або затримками оплати УДКСУ Святошинського району у м. Києві.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 7 935 202,80 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 39 676,01 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва |
ЄДРПОУ: | 37674964 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Федорова Катерина Валентинівна |
Телефон: | 380442905542 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б |
1 |