Період оскарження умов закупівлі - по 16-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 119 988 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 599,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України |
| ЄДРПОУ: | 14321771 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Воляник Володимир Васильович |
| Телефон: | 380630548016 |
| E-mail: | VVOLIANYK@DPSU.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОБОНЕС» згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: Відповідно до вимог пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку № 4 Тендерної документації учасник повинен самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель) та/або лист відгук про його повне виконання від Замовника. Окремі того, в тендерній документації наведено наступне роз’яснення: Аналогічним за предметом закупівлі вважається договір з однаковим предметом закупівлі за кодом ДК, або товар проданий з аналогічними характеристиками чи мають схожі характеристики і складаються зі схожих компонентів, завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами, що закуповуються. У складі тендерної пропозиції, учасником надано ряд укладених договорів, при вивчені яких уповноваженою особою не встановлено що саме поставлено на умовах даних договорів (відсутні специфікації чи опис товару що постачається), та не можливо порівняти їх з наведеними накладними (у накладних відсутні посилання на номер договору). Враховуючи наведене та відповідно до пункту 43 Особливостей, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо Учасника надати наступні документи: для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель) та/або лист відгук про його повне виконання від Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.