| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 033 546,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 335,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4615 |
| ЄДРПОУ: | 08015857 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Санжара |
| Телефон: | +380977973269 |
| E-mail: | a.sanjara4615@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
Шановний Учасник! Під час розгляду Тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації, було встановлено невідповідність Тендерної пропозиції Учасника, а саме: 1. Згідно пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Медико - технічні вимоги)» у випадках, коли учасник не є виробником предмету закупівлі, передбачено подання у складі тендерної пропозиції документів «копія листа виробника (-ків) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у необхідній кількості та належної якості. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву та кількість предмету закупівлі згідно оголошення, назву Замовника, інформацію щодо строків здійснення поставок». Вимога про надання вище зазначених документів містяться також у пункті 3.4 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». У складі тендерної пропозиції Учасник запропонував товар виробництва: BAUSH&LONG INCORPO RATED, США (пп. № 1-4, 9-16 згідно тендерної пропозиції); QUANTEL MEDICAL, Франція (пп. №5-8 згідно тендерної пропозиції) та Lifeline Medical Devices Pvt. Ltd, India (пп. № 17-18 згідно тендерної пропозиції), вищевказана інформація зазначена в тендерній пропозиції Учасника та підтверджується Деклараціями про відповідність. Також в Деклараціях про відповідність зазначена інформація про уповноважених представників на території України, а саме: Товар виробництва: BAUSH&LONG INCORPO RATED, США – ТОВ «Брауш Хелс»; Товар виробництва: QUANTEL MEDICAL, Франція – ТОВ «ОПТІДЕЯ ПЛЮС»; Товар виробництва: Lifeline Medical Devices Pvt. Ltd, India - ТОВ «ОПТІДЕЯ ПЛЮС». У зв’язку із тим, що Учасник не є виробником товару, ним у складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист від ТОВ «ОПТІДЕЯ ПЛЮС», щодо гарантій поставки товару в кількості 18 найменувань згідно оголошення UA-2024-10-09-011984-a. Однак, із наданого Учасником листа не вбачається, чи є ТОВ «ОПТІДЕЯ ПЛЮС» уповноваженим представником (дилером, дистриб'ютором) виробника товару BAUSH&LONG INCORPO RATED, США. У зв’язку із цим документи, подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник має привести у відповідність до вимог тендерної документації, а саме: Щодо товару пп. № 1-4, 9-16 згідно тендерної пропозиції, виробником якого є BAUSH&LONG INCORPO RATED, США, необхідно надати «лист виробника (-ків) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у необхідній кількості та належної якості. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву та кількість предмету закупівлі згідно оголошення, назву Замовника, інформацію щодо строків здійснення поставок», або додатково до вже наданого листа – лист чи інші документи, що містять інформацію про характер відносин між ТОВ «ОПТІДЕЯ ПЛЮС».» та ТОВ «Брауш Хелс» (Україна) чи BAUSH&LONG INCORPO RATED, США.. 2. Згідно пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”», Учасник повинен підтвердити «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору/договорів», а саме: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* Учасник має надати: 1.1. Інформаційну довідку у довільній формі про виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору. 1.2. Копії договору (договорів), зазначеного (зазначених) в інформаційній довідці. 1.3.Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору (договорів), зазначеного (зазначених) в інформаційній довідці, або Лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) про виконання договору (договорів), зазначеного (зазначених) в інформаційній довідці (обрати один із варіантів). * Аналогічним вважається договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Вимога про надання вище зазначених документів містяться також у пункті 4. Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». У складі тендерної пропозиції Учасник надає Довідку від 14.10.2024 року, де інформує про наявність виконаних аналогічних договорів. На виконання підпунктів 1.2. та 1.3. вищезазначеного пункту Учасник завантажив договори про закупівлю №2676 від 01.02.2024 року з КНП «Київська міська клінічна лікарня №3» та № 554-23 від 27.11.2023 року з Головним військово-медичним клінічним центром (Центральний клінічний госпіталь) державної прикордонної служби України, відповідно до предметів договору даних аналогічних договорів код ДК 021:2015, яких є 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання та 33730000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи. Враховуючи, що Замовником було визначено, що Аналогічним вважається договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Дана закупівля UA-2024-10-09-011984-a оголошена за кодом ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали. У зв’язку із цим документи, подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник має привести у відповідність до вимог тендерної документації, а саме: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* Учасник має надати: 1.1. Інформаційну довідку у довільній формі про виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору. 1.2. Копії договору (договорів), зазначеного (зазначених) в інформаційній довідці. 1.3.Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору (договорів), зазначеного (зазначених) в інформаційній довідці, або Лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) про виконання договору (договорів), зазначеного (зазначених) в інформаційній довідці (обрати один із варіантів) *Аналогічним вважається договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, З відповідним кодом національного класифікатора ДК 021:2015, а саме: 33140000-3 - Медичні матеріали. 3. Згідно підпункту 2 пункту 3 Додатку 4 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник-Учасник надає «Лист- згода з проєктом договору про закупівлю (Додаток 2 до Тендерної документації)». Аналогічна вимога міститься в пункті 6 Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». У складі тендерної пропозиції Учасник надає Проєкт договору (формат Word) на офіційному бланку, але не надає Лист-згоду з проєктом договору, як це передбачено Замовником у Тендерній документації. У зв’язку із цим документи, подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник має привести у відповідність до вимог тендерної документації, а саме: Надати Лист- згоду з проєктом договору про закупівлю (Додаток 2 до Тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.