Період оскарження умов закупівлі - по 09-10-2024, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 190 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 01999721 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Ковальська |
| Телефон: | +380532560224 |
| E-mail: | buh2mklpmr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36003, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Монастирська, 7-а |
4 |
1. Виявлені невідповідності: вимогами п.2 Розділу ІІ Додатку 6 Документації передбачено, що учасник повинен надати сертифікат системи управління якістю. У складі пропозиції учасником надано Сертифікат № Q1M 804 050 C1 (файл формату pdf «СЕРТИФІКАТИ»), однак даний сертифікат дійсний до 15.09.2024. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Розділу ІІ Додатку 6 Документації 3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати чинний сертифікат системи управління якістю або надати документи підтверджуючі продовження строку дії Сертифікату № Q1M 804 050 C1.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.