Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 308 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 540 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" |
| ЄДРПОУ: | 43522608 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бордюгов Олексій |
| Телефон: | 380689890085 |
| E-mail: | knpmml9@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 87510, Україна, Донецька область,Маріуполь, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 114/116 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ “МТ-МЕД” ( код ЄДРПОУ 41622718) невідповідностей При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВ “МТ-МЕД” ( код ЄДРПОУ 41622718) виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Додаток №1.1 Тендерної документації містить такі вимоги: перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника , а саме: 3) Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) ; Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати : довідку в довільній формі в якій зазначається інформація про підтвердження досвіду постачання ультразвукової діагностичної системи експертного класу ДК 021:2015:33110000-4: візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2023: 40761 - загальноприйнята ультразвукова система візуалізації). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Учасник ТОВ “ МТ -МЕД” ( код ЄДРПОУ 41622718) у складі тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору було надано довідку в довільній формі про постачання предмета закупівлі ДК 021:2015:33110000-4: (візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) та для підтвердження інформації наведеної в довідці були надані договор про закупівлю та видаткова накладна на предмет закупівлі ДК 021:2015:33110000-4: (візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини), Сканер венозний , також був надан звіт про виконання договору про закупівлю — предмет закупілі ДК 021:2015:33110000-4: (візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини),НК 024:2023:48040 ( Локатор вен інфрочервоний), Сканер венозний. Учасник ТОВ “ МТ -МЕД” ( код ЄДРПОУ 41622718) має виправити та усунути вищезазначену невідповідність та надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме надати довідку в довільній формі в якій зазначається інформація про підтвердження досвіду постачання ультразвукової діагностичної системи експертного класу ДК 021:2015:33110000-4: візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2023: 40761 - загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) та для підтвердження інформації наведеної у довідці має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі . Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.