Період оскарження умов закупівлі - по 05-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 26 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 134 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області" |
| ЄДРПОУ: | 08734196 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Рушелюк |
| Телефон: | +380977501737 |
| E-mail: | irinadpts@i.ua |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Професора Кравченка, 2 |
4 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області» 10 жовтня 2024 року м. Житомир №442 Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Волиньфарм" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за Код ДК 021:2015 33140000-3 «Медичні матеріали» Стоматологічні матеріали (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-30-009811-a). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної ТОВ "Волиньфарм" невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Щодо першого питання: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Волиньфарм" в процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-30-009811-a) виявлено наступні невідповідності: 1. На виконання вимог Додатку №1, Додатку №4 до тендерної документації пункту 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): На підтвердження виконання наданих договорів надати: - відгуки від контрагента про належне виконання Учасником наданих договорів. Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: ● інформацію щодо найменування контрагента; ● дату та номеру договору, на який надано відгук; ● інформацію про належне виконання договору. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою. Учасник в складі пропозиції надав копію договору від 23.06.2021 року № 217-21 та лист-відгук до зазначеного договору, який не містить печатку. 2. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Відгук завірений підписом керівника контрагента та печаткою. Щодо другого питання: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "Волиньфарм" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШЕНО: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Волиньфарм" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за Код ДК 021:2015 33140000-3 «Медичні матеріали» Стоматологічні матеріали (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-30-009811-a). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Волиньфарм" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Ірина РУШЕЛЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.