Закупівлю оголошено - 24-09-2024, 12:22. Дата останніх змін - 24-09-2024, 12:22

ДК 021:2015 33120000-7  Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Швидкий тест на виявлення антитіл до Гепатиту А, тест-касета (НК 024:2023 - 48283 Вірус гепатиту A, імуноглобулін M (IgM), антитіла IVD (діагностика in vitro ), набір, імунохемілюмінесцентний аналіз))

ДК 021:2015 33120000-7  Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Швидкий тест на виявлення антитіл до Гепатиту А, тест-касета (... Державна закупівля - UA-2024-09-24-006197-a ДК 021:2015 33120000-7  Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Швидкий тест на виявлення антитіл до Гепатиту А, тест-касета (НК 024:2023 - 48283 Вірус гепатиту A, імуноглобулін M (IgM), антитіла IVD (діагностика in vitro ), набір, імунохемілюмінесцентний аналіз)) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-24-006197-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-24-007841-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-09-2024, 12:22
по 27-09-2024, 00:00

Строк поставки товару з моменту підписання договору, згідно заявок Замовника до 31.12.2024 року. Постачання товарів здійснюється на підставі письмових або усних заявок Замовника впродовж 3-х днів з моменту їх отримання. Місце поставки (передачі) товарів здійснюється за адресою: вул. Здоров’я, 1, м. Бердичів, 13300. Поставка товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника. Приймання Товару за кількістю здійснюється на підставі товаросупровідних документів, а по якості – відповідно до сертифікатів якості, реєстраційних посвідчень, паспортів якості тощо. Факт невиконання та/або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення поставки товару та/або поставки товару неналежної якості тощо. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Постачальником зобов’язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Покупця і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Покупцем Постачальнику.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
28000
28 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01992015 Досьє YouControl
Контактна особа:Марія Чепюк
Телефон:+380987185978
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
13300, Україна, Житомирська область,місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ЗДОРОВ'Я, будинок 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Швидкий тест на виявлення антитіл до Гепатиту А, тест-касета

400
штука
13300 , Україна , Житомирська область , Бердичів , вул. Здоров'я,1 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 319521-33120000-273632-42574629
Ідентифікатор реєстру: e9bc79894c434ccd9b3418856a52b5ab
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Формат тестуТест-касетаАктивна24-09-2024, 12:15
Матеріал дослідженняПлазма, Сироватка, Цільна кров, Цільна кров/Сироватка/ПлазмаАктивна24-09-2024, 12:15
ПризначенняВиявлення антитіл до Гепатиту ААктивна24-09-2024, 12:15
Чутливістьвід 95.0Активна24-09-2024, 12:15
Специфічністьвід 99.0Активна24-09-2024, 12:15
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-09-2024, 12:22:49
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-09-2024, 12:21:34
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після поставки Постачальником товару (товарів) протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару, що встановлюється моментом підписання видаткової накладної обома сторонами, та пред’явлення документів. У разі затримки фінансування розрахунки проводяться протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок коштів на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за кошти НСЗУ.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ