Період оскарження умов закупівлі - по 25-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 000 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колеснік Лариса Петрівна |
| Телефон: | 380661525326 |
| E-mail: | bkzkor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
| Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний перинатальний центр" КНП КОР "КОПЦ" |
12 |
Замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, абз 2 п.п. 8 п. 1 р. 3 тендерної документації передбачаються вимоги щодо згоди фізичної особи на обробку її персональних даних та подання її в складі тендерної пропозиції відповідно до форми Додатку 6 до тендерної документації. Учасник оприлюднив персональні Литовки Людмили Олегівни (Рішення Учасника від 21.10.2021 р.) без дотримання вимог абз 2 п.п. 8 п. 1 р. 3 тендерної документації, Додатку 6 до тендерної документації або без надання обґрунтованих пояснень Учасника щодо їх відсутності. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист відповідно вимог до абз 2 п. 2 ч. ІІІ Додатку 2 до тендерної документації , а саме: «Гарантійний лист, щодо поставки товару за цінами, які не перевищують рівень задекларованих змін оптово- відпускних цін з урахуванням мита, податку на додану вартість та граничних постачальницько-збутових та торговельних (роздрібних) надбавок, установлених постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення». Учасник процедури закупівлі допустив помилку в ціновій пропозиції в частині відповідності суми зазначеної в електронних полях електронної системи закупівель сумі цінової пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником-ЦЗО після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.