Враховуючи, що при оголошенні запиту пропозицій постачальників одиниця виміру за умовчанням вказується у "штуках", вважати вірною потребу в закупівлі 200 доз. Порядок оплати: Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання видаткової накладної товару ЗАМОВНИКОМ.Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80% від передбаченого. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом учасника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 7 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство " Ржищівський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Ржищівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 42637772 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гудзь Маргарита Володимирівна |
Телефон: | +380503552418 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09230, Україна, Київська область,місто Ржищів, вулиця Соборна 40 |
0 |