Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником після відвантаження Товару за адресою Замовника і згідно представлених Постачальником відповідних накладних документів протягом 30-ти робочих днів на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку. Постачальник разом з товаром надає Замовнику накладну, сертифікат відповідності на товар та всю супровідну документацію, згідно вимог чинного законодавства. Постачання товару здійснюється за адресою Замовника. Навантаження, розвантаження, доставка до місця знаходження Замовника здійснюється Постачальником за власний рахунок.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 20 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01986173 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Волкова Алла Анатоліївна |
Телефон: | 380564938333 |
E-mail: | ECONOM-BYX3@UKR.NET |
Місцезнаходження: | 50002, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 13К |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.