Період оскарження умов закупівлі - по 21-09-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до норм Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, в редакції, чинній на час дії правового режиму воєнного стану), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(зі змінами). Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Назва предмета закупівлі: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Целюлозні паперові рушники 3-складання LYSOFORM MED або еквівалент; Серветки для медичного застосування «meTouch (міТач)» або еквівалент).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 42 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 210,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради |
ЄДРПОУ: | 01999218 Досьє YouControl |
Сайт: | https://hmcl.org.ua |
Контактна особа: | Ніна Іванівна Сліпченко |
Телефон: | +380535420615 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 37300, Україна, Полтавська область,м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1 |
0 |