Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03397564 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Хеленюк |
Телефон: | +380982799502 |
E-mail: | svetlanaheleniuk@ukr.net |
Місцезнаходження: | 29001, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницкий, вул. Володимирська, буд. 85 |
7 |
Натрію хлорид, розчин для інфузій, 9 мг/мл 200 мл у пляшках (скло) Умови поставки: строк поставки товару - до 31 грудня 2024 р. Товар повинен бути наданий Замовнику протягом 3 робочих днів з моменту надходження замовлення Замовника. Термін придатності на момент поставки повинен складати не менше 80% від загального терміну придатності з дня завезення їх на склад Замовника. Учасник зобов’язаний забезпечити поставку (доставку) до дверей складу - 29001, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 85. Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.