Сума за цього Договору включає вартість пакування (якщо таке передбачається при здійсненні постачання предмету закупівлі його складових частин або окремих частин), їх завантаження і розвантаження. Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання товарів. З метою запобігання закупівлі товару виробництва країн військового конфлікту а саме, Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається довідка про походження товару, отримана від виробника на запропонований товар згідно технічної специфікації пропозиції Учасника
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 41 160,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 01999721 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Ковальська |
| Телефон: | +380532560224 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36003, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Монастирська, 7-а |
0 |