Закупівлю оголошено - 03-09-2024, 14:10. Дата останніх змін - 03-09-2024, 14:10

Підгузки для дорослих

Державна закупівля - UA-2024-09-03-005721-a Підгузки для дорослих від замовника УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/3/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-03-005721-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-03-000330-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-09-2024, 14:10
по 09-09-2024, 00:00

Поставка здійснюється окремими партіями протягом 5 календарних днів з моменту узгодження відповідного письмового (електронного) замовлення, якщо інше не узгоджено із Замовником, але в будь-якому випадку до повного виконання умов Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2750000
2 750 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:03195808 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Орденова
Телефон:+380938592533
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
20300, Україна, Черкаська область,м. Умань, вул. Садова, 9/5
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Підгузки для дорослих: Універсальні, Розмір L, від 6 крапель

105120
штука
20301 , Україна , Черкаська область , місто Умань , вулиця Героїв Рятувальників, буд. 7 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 888797-33750000-124698-42574629
Ідентифікатор реєстру: a4c5c2bebba948fea7fad9a97d972114
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
57a09e30c2254753ace815cd5ca5b45bВидПідгузки
f241cbd656c042be9f3f9a2d1c1721bcРозмір підгузківL
88c5b646080e43dcb60e4c44b25ed5f0Кількість крапельвід 6.0
862c889a3b7c4306910aaf0f22ddc786Кількість використаньОдноразові
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-09-2024, 14:10:06
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-09-2024, 13:07:38
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до Специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту передачі Товару і підписання видаткової накладної.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
10
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ