1. Наявність всіх відповідних документів (сертифікат відповідності/декларація про відповідність, висновок СЕС). 2. Доставка товару: за рахунок Постачальника на адресу Замовника. м Шостка,вул. Знаменська,6а. 3.Розрахунок: Оплата вартості товару безготівковим шляхом на рахунок Постачальника протягом 5 банківських днів з моменту фактичного отримання товару.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 9 540 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради |
ЄДРПОУ: | 42264820 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шило Євгенія Костянтинівна |
Телефон: | +380544940061 |
E-mail: | evgeshanik@ukr.net |
Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,місто Шостка, вулиця Свободи,14 |
6 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.