Закупівлю оголошено - 02-09-2024, 15:10. Дата останніх змін - 02-09-2024, 15:10

Підгузки для дорослих

Державна закупівля - UA-2024-09-02-006837-a Підгузки для дорослих від замовника УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-02-006837-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-02-001483-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-09-2024, 15:10
по 05-09-2024, 00:00

Підгузки для дорослих SENI STANDARD AIR Large (3). Поставка здійснюється окремими партіями протягом 5 календарних днів з моменту узгодження відповідного письмового (електронного) замовлення, якщо інше не узгоджено із Замовником, але в будь-якому випадку до повного виконання умов Договору. Постачальник (Переможець запиту) повинен протягом 1 (одного) календарного дня надіслати Замовнику на електронну пошту ([email protected]) документи які зазначені у п. 2.1 та 2.5 Договору для перевірки відповідності вимогам Замовника, в тому числі Додатку №2 до Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2750000
2 750 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:03195808 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Орденова
Телефон:+380938592533
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
20300, Україна, Черкаська область,м. Умань, вул. Садова, 9/5
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Підгузки для дорослих: Універсальні, Розмір L, від 6 крапель

105120
штука
20301 , Україна , Черкаська область , місто Умань , вулиця Героїв Рятувальників, буд. 7 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 888797-33750000-124698-42574629
Ідентифікатор реєстру: a4c5c2bebba948fea7fad9a97d972114
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
5ef2ac8f6c9649bc92d9552f87782cecРозмір підгузківL
0e41b70a561046509d518844a34db6b8ВидПідгузки
8aee604f2cf8431ab4f4119f5813e091Кількість крапельвід 6.0
e44ab1075220416882169d4c524f7c63Кількість використаньОдноразові
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-09-2024, 15:10:55
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-09-2024, 15:06:09
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до Специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту передачі Товару і підписання видаткової накладної.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
10
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ