Період оскарження умов закупівлі - по 07-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 51 995 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 519,95 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області |
ЄДРПОУ: | 38602403 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Кононенко |
Телефон: | +380542665532 |
E-mail: | ksea@ukr.net |
Місцезнаходження: | 40016, Україна, Сумська область,м. Суми, Вул. Сергія Табали (Сєвєра), 70 |
3 |
відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 та підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 4 тендерної документації учасник повинен надати оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі кожного з наданих відповідних аналогічних договорів, у відповідності до ціни (загальної вартості) кожного з договорів зазначених в довідці. Учасником процедури закупівлі у довідці від 09.09.2024 № 48/01 (файл Довідка 1 довідка аналог.договора 09.09.pdf) та договорі куплі-продажу № 348 (файл Договір 348.pdf) зазначено загальну вартість договору 14442,40 грн., а загальна сума згідно видаткових накладних №9701 від 10 травня 2023 р. та № 9701 від 10 травня 2023 року наданих в тендерній пропозиції (файл Договір 348.pdf) складає 14142,4 грн., що на 300,00 грн., менше ніж в зазначеному договорі, що може свідчити про неповне його виконання. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі кожного з наданих відповідних аналогічних договорів, у відповідності до ціни (загальної вартості) кожного з договорів зазначених в довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.