Період оскарження умов закупівлі - по 07-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 372 920 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 864,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02003646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Жмурко Наталія Анатоліївна |
Телефон: | 380577255181 |
E-mail: | tsml@email.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах: 1.1. Вимога тендерної документації: ТД р.ІІІ п.1. п.2 інформації щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (додаток 4) 1.2. Перелік виявлених невідповідності: Учасником надано довідку Вих. № 0609-4-2024 від 06.09.2024 р. в якій інформація по пп.11 п.47 Особливостей суперечить інформації наданій шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідності: НАДАТИ уточнення інформацію про наявність / відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначеним у пп.11 п. 47 Особливостей 2.1. Вимога тендерної документації: ТД р.ІІІ п.1. пп.4 документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції згідно в додатку 5 (щодо врахування Учасником положень нормативно-правових актів щодо санкцій (п 5.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД): 2.2. Перелік виявлених невідповідності: НЕ НАДАНО УЧАСНИКОМ 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідності: НАДАТИ документ(-и) або гарантійний лист у довільний формі що підтверджує врахування Учасником положень нормативно-правових актів щодо санкцій (п 5.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД) 3.1. Вимога тендерної документації: ТД р.ІІІ п.1. пп.4 документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції згідно в додатку 5 (про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами даної процедури закупівлі). 3.2. Перелік виявлених невідповідності: Учасником надано довідку № Вих. № 0609-11-2024 від 06.09.2024 р. в якій зазначено про відсутність у статуті або в іншому установчому документі обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами даної процедури закупівлі , що суперечить п 4.12 Статуту (наявність обмежень на вчинення значних правочинів) 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідності: НАДАТИ документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами даної процедури закупівлі АБО гарантійний лист, що підтверджує відсутність обмежень (зазначених в п 4.12 Статуту) для посадової особи (директора) щодо укладання договору про закупівлю за результатами даної процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.