Поставка товару партіями відповідно до заявок Замовника. Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів після поставки товару та підписання Сторонами документів, які підтверджують приймання товару Замовником
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 38 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Першотравенський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" |
ЄДРПОУ: | 37804885 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Клягіна |
Телефон: | +380992963919 |
E-mail: | buhgalter51243@gmail.com |
Місцезнаходження: | 52800, Україна, Дніпропетровська область,Синельниківський район, м. Першотравенск, вул. Шахтарської Слави, буд. 1 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.