Період оскарження умов закупівлі - по 03-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 10 995 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 109,95 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 37862093 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Гуленко |
Телефон: | +380564948140 |
E-mail: | zpmsd2@ukr.net |
Місцезнаходження: | 50053, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ МУСОРГСЬКОГО, будинок 32А |
3 |
Згідно з Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункту 43 Порядку проведення відкритих торгів, замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявив невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції в подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: в Додатку 1 до тендерної документації (пункт 1.1.), - Учасником в наданому договорі відсутній аналогічний код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а предмет закупівлі, не відповідає заявленого у торгах предмету договору, тому просимо надити лист-відгук, в якому буде зазначено аналогічний код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» до заявленого предмету закупівлі. - Згідно Додатку 2 до тендерної документації, учасник надав «інструкцію із застосуванням» не до заявленого предмета закупівлі. Просимо виправити невідповідність, а саме: додати інструкцію з використання або паспорт, які відповідають предмету закупівлі торгів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.