Період оскарження умов закупівлі - по 04-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 170 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Іванова |
| Телефон: | +380938544454 |
| E-mail: | uzmeul@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 12.09.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Рушнички паперові та туалетний папір 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір ДК 021:2015: 33761000-2 Туалетний папір, Паперові рушники ДК 021:2015: 33763000-6 Паперові рушники для рук) Місце поставки: 49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 Строк поставки товару: до 31.10.2024 року. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 28 серпня 2024 року, UA-2024-08-28-007120-a 3. Дата та час початку Аукціону: від 09 вересня 2024 15:09 до 09 вересня 2024 15:38. 4. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП "КОЛОДІЙ АНАТОЛІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" Код ЄДРПОУ: 2294218359 Місцезнаходження: Україна, 36000, Полтавська обл., м. Полтава, б-р Боровиковського, 4, кв. 102 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. Згідно пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником вимагалось надати «Лист-згоду учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, …». Учасником ФОП "КОЛОДІЙ АНАТОЛІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" за даною вимогою надано «Гарантійний лист від учасника торгів щодо погодження з проєктом договору» (Вих. №06/09-12 від 06.09.2024р), в якому прописано погодження саме з проєктом договору, а з його істотними умовами - ні. Прохання надати відповідний файл.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.