| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 449 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 245,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0910 |
| ЄДРПОУ: | 26632223 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Абрамів Ростислав |
| Телефон: | 380679264471 |
| E-mail: | r.abramiv@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 80100, Україна, Львівська область,Червоноград, Промислова, буд.3 |
3 |
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.Визначення невідповідностей здійснюється замовником самостійно. При цьому Особливостями встановлено обов'язок замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Отже, виходячи з вищенаведеного під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності, а саме: відповідно до розділу 7.19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен був надати наступні документи: 1. Копія статуту (для юридичних осіб). 4. Копія документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення тощо) (для юридичних осіб). 6. Інформація про походження товару у разі, якщо предметом закупівлі є товар, що підтверджується сертифікатом про походження товару/засвідченою декларацією про походження товару/декларацією про походження товару/сертифікатом про регіональне найменування товару. 7. Копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та інших документів, необхідних для укладення договору. Оскільки у пропозиції ФОП "Пономаренко Дмитро Григорович" ЄДРПОУ 3524302818 виявлені недоліки у вигляді відсутності інформації (та/або документів) вимагаємо усунути такі невідповідності в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.