Період оскарження умов закупівлі - по 26-08-2024, 00:00
Кількість: 4 найменування, згідно Технічної специфікації
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 030 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 150 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області |
ЄДРПОУ: | 01993457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Співак Мар’яна Іванівна |
Телефон: | 380502280357 |
E-mail: | buh-dcrl@ukr.net |
Місцезнаходження: | 77503, Україна, Івано-Франківська область,Долина, вул.Грицей Оксани, будинок 15 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати: - довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015. - копію (ї) аналогічного(их) договору(ів) (не менше 1) - копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів) (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Так, виходячи із визначення аналогічного договору таким вважається договір з кодом ДК 021:2015: 33730000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи або договір, що передбачає закупівлю авторефкератометра або безконтактного тонометра або офтальмологічних пробних окулярних лінз або пробної оправи. Учасником на підтвердження вимоги надано довідку, договір та накладну згідно договору за кодом ДК 021:2015: 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» специфікація якого передбачає закупівлю офтальмоскопа та кушетки оглядової. Тобто, учасником не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів ні за кодом ДК ні за переліком закуповуваного товару, що є предметом договору. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати на підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015. - копію (ї) аналогічного(их) договору(ів) (не менше 1) - копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів) (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.