Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 508 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 540,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЦЕНТРАЛЬНА ПОЛІКЛІНІКА МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 08735095 Досьє YouControl |
Сайт: | https://health.mvs.gov.ua/poliklinika |
Контактна особа: | Віталій Машук |
Телефон: | +380442560383 |
E-mail: | v.mashuk@mvs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01024, Україна, м. Київ,М.КИЇВ, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ, вул. Пилипа Орлика, буд.12 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. На вимогу пункту 2. Таблиці пункту 3 Додатку 2 та Додатку 4 Тендерної документації Учасник надав «Технічну пропозицію», в якій зазначив, що відповідність запропонованого товару (п. 1. Електрод електрохірургічний - 5 шт) медико - технічним вимогам підтверджується у Буклеті «Lightwave аблятор», каталожний номер IA-2000-S. Проте, в складі пропозиції зазначений буклет відсутній. В складі пропозиції на запропонований товар виробництва Conmed Corporacion (США) надано сертифікат відповідності на товар, але в складі пропозиції відсутня Декларація відповідності технічному регламенту. Враховуючи вище викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного Учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Сканкопію Буклету «Lightwave аблятор», або іншого документа виробника, в якому міститься інформація про відповідність запропонованого товару медико-технічним вимогам зазначеним у Додатку 4 Тендерної документації 2. Декларацію відповідності технічному регламенту на запропонований товар виробництва Conmed Corporacion (США).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.