Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 519 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 595,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 05493562 Досьє YouControl |
Сайт: | http://amosovinstitute.org.ua |
Контактна особа: | Костянтин Руденко |
Телефон: | +380442498999 |
E-mail: | amosova@ukr.net |
Місцезнаходження: | 03110, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Амосова, 6 |
1 |
Шановний Учаснику! При детальному розгляді Вашої тендерної пропозиції були виявлені наступні невідповідності: 1. Відповідно п.п.2. п. 5.1 Розділу ІІІ тендерної документації, «…у разі: - наявності обмежень щодо укладання директором (іншою уповноваженою особою) підприємства договору (для юридичних осіб); - наявності вимоги щодо затвердження договору, коли сума договору перевищує суму визначену статутом, необхідно надати дозвіл (або інший документ) засновників (або інших осіб), відповідно до положень статуту підприємства, щодо права на укладання директором (іншою уповноваженою особою) підприємства договору….». Відповідно п. 7.3 Статуту, встановлені обмеження на укладання значних правочинів. Просимо виправити невідповідність та виконати вимогу, що зазначено в Розділі ІІІ, п.п.2 п. 5.1, тендерної документації, шляхом завантаження документів щодо надання дозволу (або іншого документу) засновників (або інших осіб), відповідно до положень статуту підприємства, щодо права на укладання директором (іншою уповноваженою особою) підприємства договору або лист пояснення та документи, які підтверджують обставини, за яких учасником не надаються зазначені документи. 2. Відповідно п.п.6.3 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати скановану таблицю відповідності технічним вимогам, що вказані у п. 6.2, яка повинна бути заповнена з боку учасника, а також документи зазначені у таблиці відповідності технічним вимогам. В таблиці наявна колонка наступного змісту «Відповідність (Так/ні, із значенням параметру та посиланням на номер сторінки відповідного документу)», яка не заповнена учасником відповідно до вимог тендерної документації. Просимо виправити невідповідність та виконати вимогу, що зазначено в Розділі ІІІ, п.п.6.2. та п.п. 6.3. тендерної документації, щодо належного оформлення таблиці відповідності технічним вимогам за формою та вимогами, що наведено в тендерній документації, шляхом завантаження оновленої таблиці відповідності технічним вимогам із додаванням значення параметру. Згідно з «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), керуючись п. 43 зазначених Особливостей повідомляємо Вам про необхідність усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.