Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 224 999,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 125,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина Т0920 |
ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Сухорукова |
Телефон: | 380671889893 |
E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно вимог Додатку 1 до Оголошення про спрощену закупівлю «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» «…Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист, що запропонований товар не був (не буде) виготовлений та/або ввезений з російської федерації, та/або республіки білорусь та/або ісламської республіки іран та/або з тимчасово окупованих територій…». Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист №б/н від 19.08.2024 р. в якому не зазначив інформацію стосовно ісламської республіки іран. Згідно вимог п.15.1 Оголошення, Учасник повинен додати Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару та країну походження товару). Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію №б/н від 19.08.2024, в якій не вказав вірну назву країни походження товару в пункті 3. Згідно вимог п. 15.3. «…У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації…». Встановлено, що Учасник не надав інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.