Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 033 776,66 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 168,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01991576 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ночвай Юлія Валеріївна |
| Телефон: | +380932734205 |
| E-mail: | barkcrl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 12701, Україна, Житомирська область,Баранівка, вул. Звягельська, 66 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
пп.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
13-09-2024, 00:00
Період оскарження:
з 02-09-2024, 20:38 по 13-09-2024, 00:00
Документи:
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутність в тендерній пропозиції Учасника наступних документів щодо вимог тендерної документації Замовника: - Копія витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, у разі, якщо учасник є платником цього податку; - На підтвердження того, що Товар, запропонований Учасником, внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку, Учасник повинен надати завірену копію декларації відповідності та/або сертифікат відповідності або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно п.2.4 та п.2.13 Додатку №3 до тендерної документації за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом «НАБІР ДЛЯ ЛАПАРОСКОПІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ (ДК 021:2015 – 33160000-9 – УСТАТКУВАННЯ ДЛЯ ОПЕРАЦІЙНИХ БЛОКІВ, 33164000-7 – ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ЛАПАРОСКОПІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ, НК 024-2023 – 32617 – СИСТЕМА ЛАПАРОСКОПІЧНА, БАГАТОРАЗОВОГО ВИКОРИСТАННЯ)», зареєстрованої в ЕСЗ за ідентифікатором № UA-2024-08-12-011254-a, учасник повинен надати інформацію та/або документи, для усунення виявлених невідповідностей. Просимо надати інформацію та/або документи, для усунення виявлених невідповідностей: 1. Копія витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, у разі, якщо учасник є платником цього податку; 2. На підтвердження того, що Товар, запропонований Учасником, внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку, Учасник повинен надати завірену копію декларації відповідності та/або сертифікат відповідності або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (на кожну складову комплекту).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.